Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
- Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a z nich plynoucí závazky mezi Kulturním domem, příspěvkovou organizací, IČO 60060182, DIČ CZ60060182, se sídlem Třída Čs. armády 560, 391 81 Veselí nad Lužnicí, bankovní spojení: Komerční banka, číslo účtu: 9914830247/0100, tel. 381 581 155, 603 495 985 – dále jen Prodávající.
- Smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem (kupujícím) vzniká koupí vstupenky na kulturní akci provozovanou Prodávajícím.
- Zákazník, který zakoupí vstupenky přímo na provozovně Prodávajícího nebo přes internet, vyjadřuje tak souhlas s těmito všeobecnými podmínkami, které jsou pro obě smluvní strany závazné.
- Pro smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem je rozhodující verze všeobecných obchodních podmínek platná v den uhrazení platby kupní ceny za vstupenku.
2. Vysvětlení pojmů
- Zkratkou „VOP“ se rozumí tyto všeobecné obchodní podmínky.
- Vstupenkou se rozumí jedna vstupenka nebo více vstupenek, které si zákazník rezervuje a zaplatí na pokladně Prodávajícího.
- Elektronickou vstupenkou se rozumí jedna nebo více elektronických vstupenek, které si zákazník objedná a zaplatí přes internet.
- Uvedená kupní cena je cenou aktuální pro objednané akce, tato cena obsahuje DPH v zákonné výši a je cenou konečnou.
3. Koupě vstupenky
- Vstupenku může zákazník zakoupit přímo v provozovně Prodávajícího v budově kulturního domu, kdy při platbě na pokladně Prodávajícího obdrží vstupenku, nebo přes internet na webových stránkách Prodávajícího: www.kd-veseli.cz.
- Zákazník je povinen zkontrolovat údaje na vstupence při koupi, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
- Při koupi vstupenky na pokladně provozovny Prodávajícího vybírá zákazník z dosud volných vstupenek nebo si vstupenku může nezávazně rezervovat přes internet a poté zaplatit a vyzvednout na pokladně Prodávajícího. Platnost rezervace na pokladně provozovny je 7 kalendářních dní od vytvoření rezervace. Platnost rezervace u filmového představení je 30 minut před začátkem. Zákazník po příchodu na pokladnu Prodávajícího nahlásí číslo své rezervace. Na jejím základě obsluha pokladny zákazníkovi prodá příslušnou rezervovanou vstupenku. U ostatních kulturních akcí je platnost online rezervace stanovena na 24 hodin po vytvoření rezervace. Zákazník po provedení rezervace obdrží na jím označený e-mail zprávu, která obsahuje unikátní číslo provedené rezervace a informaci o délce trvání rezervace. V případě, že si zákazník nevyzvedne rezervovanou vstupenku ve stanoveném čase před zahájením představení, může Provozovatel vstupenku uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi.
- Při koupi vstupenky přes internet obdrží zákazník elektronickou vstupenku, která je vybavena číselným čárovým kódem, a bude zákazníkovi zaslána na zákazníkem označený a zadaný e-mail ve formátu PDF pro vytištění nebo mu bude zaslaná na zákazníkem označený a zadaný e-mail pro možnost uložení do mobilního telefonu, za předpokladu objednání a úhrady vstupenky přes internet. Zákazník může uhrazení kupní ceny přes internet realizovat následujícími typy platebních karet: MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron nebo přes vybrané banky online zadáním a převodem.
4. Ostatní podmínky
- Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenku pouze na jedno představení a maximální množství elektronických vstupenek je závislé na typu pořadu. Rezervovat vstupenku na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny, Prodávající neručí za správné provedení rezervací přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace, a to bez oznámení zákazníkovi.
- Číselné čárové kódy na elektronické vstupence lze sejmout čtecím zařízením pouze jednou, tzn., že při jakémkoliv dalším předložení číselného čárového kódu v podobě tištěné nebo v mobilním telefonu nebude k takto opakovaně předložené elektronické vstupence přihlíženo a na jejich základě nebude povolen vstup do zařízení Prodávajícího, a to bez ohledu na to, kdo elektronickou vstupenku předloží.
- Prodávající není odpovědný za obtíže způsobené neoprávněným použitím nebo zkopírováním elektronické vstupenky. Její padělání je trestné. Elektronická vstupenka se rovněž stává neplatnou, jestliže z ní nejsou patrné údaje potřebné pro její kontrolu nebo byla pozměněna dodatečnými úpravami.
5. Ochrana osobních údajů
- Rezervací vstupenky přes internet nebo nákupem elektronické vstupenky, dává Zákazník Prodávajícímu v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., zákonem č. 40/1995 Sb. a zákonem č. 480/2004 Sb. v platném znění souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefon, případně dalších údajů uvedených v registračním formuláři za účelem realizace rezervace vstupenky přes internet nebo prodeje elektronické vstupenky prostřednictvím internetu, případně pro účely reklamace nebo informace o zrušeném představení po dobu jednoho roku. Provozovatel se zavazuje, že uvedená osobní data jsou považována za přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na někoho jiného. Všechny osobní údaje budou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely Prodávajícího.
- Údaje, které budou sloužit pro úhradu kupní ceny elektronických vstupenek, jsou poskytovány přímo společnostem provozujícím zabezpečené internetové platební brány a Prodávající nemá k těmto údajům přístup. Tyto údaje jsou chráněny v souladu se všeobecnými podmínkami provozovatelů těchto zabezpečených internetových platebních bran.
6. Odstoupení o smlouvy
- Z důvodu uvedeného v ust. § 1837, písm. j) občanského zákoníku nelze od nákupu vstupenky odstoupit postupem podle § 1829 občanského zákoníku (odstoupení do 14 dnů bez uvedení důvodu), neboť se v daném případě jedná o smlouvu o využití volného času a plnění (účast na představení, k němuž vstupenka opravňuje) je poskytováno v určeném termínu nebo době.
- V případě, že dojde ke zrušení představení, na které si zákazník již zakoupil vstupenku nebo elektronickou vstupenku, bude zákazníkovi vrácena kupní cena za těchto podmínek:
- u vstupenky zakoupené v pokladně Prodávajícího bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena, pokud se bez zbytečného odkladu dostaví do pokladny, kde vstupenku zakoupil, popřípadě, bude-li mít zákazník zájem, může mu být vstupenka vyměněna za vstupenku na jiné představení pořádané Prodávajícím ve stejné hodnotě,
- u elektronické vstupenky, bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena po písemném uplatnění reklamace na e-mailu: info@kd-veseli.cz bankovním převodem.
7. Rozhodné právo, soudní místo a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
- Smluvní vztahy mezi Prodávajícím a zákazníkem se řídí českým právem a pro případné soudní spory jsou příslušné české soudy.
- Pro řešení sporů mezi Prodávajícím a zákazníkem je místně příslušný obecný soud Prodávajícího, pokud právní předpis nestanoví jinak.
- Zákazník je oprávněn, vznikne-li mezi ním a Prodávajícím spor a nepodaří-li se takto vzniklý spor vyřešit smírnou cestou, obrátit se s návrhem řešení takového sporu subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
8. Závěrečná ustanovení
- Tyto VOP jsou platné pro smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a zákazníkem.
- Prodávající si vyhrazuje právo změny VOP bez předchozího upozornění.
- Toto znění VOP nabývá účinnosti dne 26. 9. 2018.
GDPR – Obecné zásady zpracování osobních údajů Kulturním domem Veselí nad Lužnicí, příspěvkovou organizací v souladu s Nařízením EU č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016
Naše organizace
Jsme Kulturní dům, příspěvková organizace, se sídlem Třída Čs. armády 560, 391 81 Veselí nad Lužnicí, IČ: 60060182, DIČ: CZ60060182, zastoupená Marcelou Rybářovou, vedoucí organizace, e-mail: info@kd-veseli.cz, webstránka: www.kd-veseli.cz. Naše organizace je příspěvková organizace zřízená městem Veselí nad Lužnicí. Níže Vás seznámíme se způsobem ochrany Vašich osobních údajů naší organizací.
Při zpracování Vašich osobních údajů dodržujeme všechny zásady, na nichž je GDPR postaveno, tj. zejména zásady zákonnosti, korektnosti a transparentnosti. Každá z operací, kterou provádíme s Vašimi osobními údaji, má právní důvod.
Ujišťujeme Vás, že s Vašimi osobními údaji nakládáme s řádnou péčí a v souladu s platnými právními předpisy. Vaše osobní údaje chráníme v maximální možné míře, která odpovídá technické úrovni dostupných prostředků.
Každý zaměstnanec Kulturního domu Veselí nad Lužnicí je povinen zachovávat mlčenlivost o veškerých skutečnostech, které se v rámci výkonu svého povolání dozvěděl, tedy i o Vašich osobních údajích.
Jaké osobní údaje shromažďujeme a proč je uchováváme
Při rezervaci a následné koupi vstupenek na naše pořady od vás potřebujeme Vaše kontaktní údaje, tj. jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail, případně adresa trvalého bydliště (za účelem odeslání vstupenek placených prostřednictvím internetového bankovnictví), případně IČO. Výše uvedené údaje jsou nezbytné pro vyřízení Vaší objednávky. Vstupenky je možné zakoupit osobně v kanceláři Kulturního domu Veselí nad Lužnicí, prostřednictvím platby přes internetové bankovnictví Vaší banky či online zakoupení vstupenky a její zaslání na e-mail nebo formou sms. V tomto případě platby vyúčtovává a zasílá společnost Cliqplace s.r.o., která řeší také Vaše reklamace plátců kartou v zastoupení za své klienty (3. strana). Odložené platby zajišťuje společnost Twisto Payments a.s.
Vaše kontaktní údaje a údaje o Vašich objednávkách a rezervacích zpracovává také oddělení služeb zákazníkům společnosti Cliqplace s.r.o., na které se můžete obrátit v případě, že Vám nebyly zakoupené vstupenky doručeny: e-mail: info@cliqplace.cz.
V případě, že máte problém s platbou za vstupenky, obraťte se prosím na společnost GoPay:
e-mail: gopay@gopay.cz, tel.č .: GoPay +420 840 818 918 (po-pá 08 - 17h).
V případě, že máte problémy s nedoručením závazně objednaných vstupenek přes Twisto službu, obraťte se prosím na společnost Twisto Payments a.s., e-mail: dotaz@twisto.cz, tel.č.: Twisto +420 222 703 333 (po-pá 09 – 20 h).
Citlivé údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakcích, které jim banka s odeslanou transakcí oznámí.
Rezervací a prodejem vstupenek, ať již osobně, telefonicky nebo online, je možné zakoupit vstupenky na veškeré naše kulturní pořady a případné další akce.
V Městské knihovně Veselí nad Lužnicí registrujeme jednotlivé čtenáře (prostřednictvím knihovnického systému Tritius).
Vaše kontaktní údaje a údaje o Vašich rezervacích zpracovává kolektiv pracovnic Kulturního domu Veselí nad Lužnicí.
V souladu s oprávněným zájmem naší organizace informovat o naší činnosti pořizujeme na námi pořádaných akcích zvukové či obrazové záznamy, jež dále využíváme v souladu s tzv. zpravodajskou licencí k informování veřejnosti o naší činnosti, a to pro účely jejich zveřejnění v periodiku Veselsko, na webových stránkách a facebooku města a Kulturního domu Veselí nad Lužnicí, pro potřeby reportáže z pořádané akce či k uvedení na propagačních materiálech apod. (tím nejsou nijak dotčena Vaše níže uvedená práva, zejména právo být zapomenut). Účastníci akcí budou vždy informováni o pořizování dokumentace a uvedení účelu tohoto pořízení (upozornění moderátora, informační tabule, informace na pozvánce, viditelně označený fotograf, kameraman apod.). Svou účastí na kulturních a ostatních společenských akcích, za splnění podmínek výše uvedených, udělujete konkludentní souhlas (projev vůle učiněný jiným způsobem než slovně nebo písemně) s tím, že můžeme pořizovat Vaše fotografie apod. I v případě udělení konkludentního souhlasu s fotografováním či natáčením máte právo tento svůj souhlas následně odvolat (ovšem před jejich zveřejněním).
Zasílání zpráv
V případě, že jste nám jako subjekt údajů udělili souhlas, zpracováváme Vaše kontaktní údaje za účelem zasílání našich elektronických zpráv o novinkách, připracovaných kulturních akcích a různých mimořádných nabídkách.
Jak nakládáme s Vašimi údaji a jak dlouho je uchováváme
Údaje, které nám o sobě poskytnete, slouží pouze a výhradně pro potřeby naší organizace za účelem koupě vstupenek na námi připravované kulturní pořady a případné další akce.
Vaše údaje uchováváme pouze po dobu nezbytně nutnou pro organizaci Vašeho kulturního zážitku.
V případě, že používáme Vaše osobní údaje za účelem doručování obchodních sdělení na Vaši e-mailovou adresu nebo v jiných případech, kde jste nám udělili souhlas, uchováváme tyto údaje, dokud nám příslušný souhlas neodvoláte.
V případě využívání Vašich údajů na základě našeho oprávněného zájmu, uchováváme Vaše údaje, dokud neodpadne důvod jejich zpracování. Avšak ne vždy, když odpadne některý z důvodů zpracování, musí nutně dojít k vymazání Vašich osobních údajů, protože tyto můžeme zpracovávat i na jiný účel s jiným právním základem.
Bezpečnost a ochrana Vašich práv
Třetí strany, které s Vašimi osobními údaji přicházejí do styku, jsou povinny s nimi nakládat v souladu s platnou právní legislativou.
Vaše údaje, používáme také na zajištění bezpečnosti poskytovaných služeb, abychom reagovali na nároky, které byly vůči nám uplatněny, při řízeních před státními a jinými orgány, které kontrolují naši činnost, a abychom vymáhali nároky, které nám vznikly. Mezi kategorie třetích osob, kterým zpřístupňujeme osobní údaje z těchto důvodů, patří například soudy, státní a jiné orgány příslušné k výkonu kontroly nad naší činností, na řešení sporů nebo provádění rozhodnutí, naši právní a účetní poradci a auditoři.
Vaším právem je požádat nás o sdělení všech údajů, které o Vás zpracováváme a které jste nám poskytli. Můžete též požádat o odstranění veškerých osobních údajů, které o Vás uchováváme (tzv. právo být zapomenut). Netýká se to ovšem těch údajů, které jsme povinni uchovávat z administrativních, právních nebo bezpečnostních důvodů.
Internetová rezervace a koupě vstupenek, třetí strany, používání naší webstránky
Třetí strany, které zpracovávají Vaše osobní údaje dle platné právní legislativy, jsou společnosti se kterými jsme ve smluvním vztahu za účelem online prodeje vstupenek, a to:
Společnost Cliqplace s.r.o. je majitelem licence Entradio pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Cliqplace s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: info@cliqplace.cz.
GOPAY s.r.o., Planá 67, 370 01, České Budějovice, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 11030 – poskytovatel platebních služeb.
Twisto payments a.s., Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00, Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 292438 – poskytovatel platební služby Twisto.
V souvislosti s internetovým prodejem vstupenek na naše pořady získáváme také údaje o tom, jak používáte naši webstránku, kdy ji navštěvujete, co vyhledáváte, jak se na stránce pohybujete, a to vše za účelem zlepšení našich služeb a nabídky pro Vás. Informace o pohybu na naší webstránce využíváme pro analytické účely, abychom vyhodnotili, jak klienti využívají naši internetovou stránku, zda umí najít co chtějí a hledají, co máme případně změnit a vylepšit pro optimální využití naší webstránky uživatelem, tzn. potenciálním klientem.
Právní základy
Vaše osobní údaje zpracováváme na právních základech, a to:
Plnění smlouvy a předsmluvních vztahů – v případě rezervace a koupě vstupenek.
Souhlas – zejména ve spojitosti se zasíláním obchodních sdělení o aktuálních nabídkách apod. Každý udělený souhlas je dobrovolný a můžete jej kdykoli odvolat, což však nemá vliv na zákonnost zpracování před jeho odvoláním.
Plnění našich zákonných povinností – při uchovávání údajů o Vás a Vaší objednávce v našem účetnictví nebo při zpřístupnění údajů státním orgánům a jiným orgánům, které vykonávají dohled nad naší činností nebo které řeší spory a provádějí rozhodnutí.
Náš oprávněný zájem – při zlepšování a personalizaci našich služeb, některých marketingových činnostech, a v souvislosti s bezpečností a ochranou práv. Vždy je kladen důraz na to, aby zpracování nepředstavovalo nepřiměřený zásah do Vašich práv.
Jak Vaše údaje chráníme
V souladu s požadavky platné právní legislativy provádíme všechny potřebné bezpečnostní, technické a organizační opatření za účelem ochrany Vašich osobních údajů. Elektronické údaje jsou chráněny hesly (tato nejsou nikde poznamenána a uchovávána v listinné podobě), které znají pouze pracovnice Kulturního domu Veselí nad Lužnicí. Minimalizujeme objem dat ukládaných fyzicky, taková data ukládáme do uzamykatelných prostor. Zachováváme a ctíme pravidlo čistého stolu, tzn. nenecháváme volně ležet na stolech žádné listiny s Vašimi osobními údaji. Při odchodu z kanceláře, nenecháme klienty samotné v kanceláři, kanceláře jsou uzamykány a klienti do nich mají přístup pouze pokud jsou přítomny pracovnice Kulturního domu Veselí nad Lužnicí.
S Vašimi daty se mohou seznámit výhradně pracovníci pověření organizací k uskutečnění příslušné akce za účelem Vaší spokojenosti. Všechny osoby, které přicházejí do styku s osobními údaji klientů mají povinnost dodržovat mlčenlivost o informacích získaných v souvislosti se zpracováním těchto údajů.
Jaká jsou Vaše práva
V případě, že uplatníte jakékoliv z níže uvedených práv, budeme Vás o vyřízení Vaší žádosti informovat do 30-ti dnů ode dne jejího doručení do našich rukou. Ve výjimečných případech můžeme uvedenou lhůtu prodloužit o dalších maximálně 60 dní, o čemž bychom Vás informovali a prodloužení lhůty bychom náležitě zdůvodnili. V případě uplatnění kteréhokoliv z níže uvedených práv kontaktujte pracovnice Kulturního domu Veselí nad Lužnicí.
Právo na přístup k údajům – máte právo na informaci, jaké Vaše osobní údaje zpracováváme, za jakým účelem, komu byly Vaše údaje poskytnuté, jak dlouho budeme Vaše osobní údaje uchovávat apod.
Právo na opravu – pokud máte za to, že o Vás zpracováváme nesprávné osobní údaje, máte právo požádat o jejich opravu.
Právo na vymazání (právo na zapomnění) – máte právo na vymazání Vašich osobních údajů v případě, že jsou splněny následující podmínky a nevztahují se na ně zákonné výjimky: údaje
- již nejsou potřebné pro účely, pro které se získávaly,
- odvoláte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů,
- Vaše osobní údaje jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu naší společnosti a tento oprávněný zájem již nepřevažuje nebo namítnete zpracování za účelem přímého marketingu,
- osobní údaje jsou zpracovány nezákonně.
V případě, že byly Vaše osobní údaje zveřejněny a Vy si uplatníte právo na vymazání, vymažeme i takové zveřejněné osobní údaje. Zároveň budeme informovat ostatní příjemce Vašich osobních údajů o Vašem uplatněném právu, pokud to ovšem bude technicky možné a s ohledem na dostupnou technologii a náklady na provedení těchto opatření.
Právo na omezení zpracování – Vaším právem je i požádat o dočasné omezení zpracování v případě, pokud máte za to, že o Vás zpracováváme nesprávné osobní údaje nebo Vaše osobní údaje zpracováváme nezákonným způsobem.
Právo na přenositelnost údajů – máte právo získat osobní údaje, které o Vás zpracováváme, na základě souhlasu nebo smlouvy a jsou zpracovávány automatizovanými prostředky, a to ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. Máte také právo přenést tyto údaje k dalšímu provozovateli, pokud je toto pro nás technicky možné.
Právo namítat a automatizované individuální rozhodnutí – Vaším právem je také nesouhlasit se zpracováním Vašich osobních údajů, pokud se tyto zpracovávají pro účely přímého marketingu.
Podávání stížností – pokud se domníváte, že zpracováváme Vaše osobní údaje v rozporu s platnými právními předpisy na ochranu osobních údajů, máte právo podat stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů České republiky.
Jak bychom se zachovali při úniku informací
V případě úniku informací je pracovník, který únik objeví, povinen zpravit o úniku informací vedoucí organizace. Ta je povinna obratem uvědomit osobu či skupinu osob, jejichž data unikla a příslušný orgán státní správy (Úřad pro ochranu osobních údajů). Následně se pokusíme identifikovat útočníka či útočníky a pokusit se zjistit důvody, které jej mohly ke krádeži vést. Identifikujeme také možné cesty, kterými se k datům mohl dostat a eliminujeme takto objevené případné bezpečnostní hrozby.
Od kterých třetích stran získáváme osobní údaje
Osobní údaje získáváme převážně od fyzických osob, jichž se týkají.
Jaké automatizované rozhodnutí provádíme a dochází k profilování uživatelských dat?
Nevyužíváme žádná automatizovaná rozhodnutí při zpracování osobních údajů, tj. nijak neprofilujeme uživatele a netřídíme je.
Základní pojmy
Zpracování osobních údajů – je jakákoli operace nebo soubor operací prováděná s osobními údaji a to i automatizovanými postupy (shromáždění, zaznamenání, uspořádání, strukturování, uložení, přizpůsobení, vyhledání, nahlédnutí, použití, omezení, výmaz, zničení).
Osobní údaj – je jakákoli informace, na základě které je možné fyzickou osobu přímo či nepřímo identifikovat.
Subjekt údajů – je fyzická osoba, které se osobní údaje týkají.
Správce osobních údajů – je subjekt (v tomto případě Kulturní dům, příspěvková organizace, Třída Čs. armády 560, 391 81 Veselí nad Lužnicí, IČ: 60060182, DIČ: CZ60060182), který určuje účely a prostředky zpracování osobních údajů a za jejich zpracování primárně zodpovídá.
Zpracovatel osobních údajů – je subjekt, kterého si správce najímá, aby pro něj prováděl s osobními údaji zpracovatelské operace. Může provádět jen takové operace, kterými ho správce pověřil, nebo vyplývající z jeho činnosti (v tomto případě Pavlína Jechová – účetní firma).
Informace o zpracování osobních údajů pro účely prodeje a rezervace vstupenek v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, tzv. GDPR) Vám tímto poskytujeme informace o tom, jak zpracováváme Vaše osobní údaje při využívání našich služeb.
1. Totožnost a kontaktní údaje správce
Správcem Vašich osobních údajů je:
• Kulturní dům, příspěvková organizace
• Třída Čs. armády 560, 391 81 Veselí nad Lužnicí
• IČO: 60060182, DIČ: CZ60060182
• Kontaktní e-mail: info@kd-veseli
• Telefonní číslo: 603 495 985, 381 581 155
2. Účely a právní základ zpracování
Vaše osobní údaje zpracováváme pro následující účely:
• Vytvoření a správa objednávek (právní základ: plnění smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR)
• Zákaznická podpora a komunikace (právní základ: oprávněný zájem dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR)
• Marketingová komunikace (právní základ: Váš souhlas dle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR)
• Plnění zákonných povinností (právní základ: plnění právních povinností dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR)
3. Oprávněné zájmy správce
Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat na základě našich oprávněných zájmů, jako je vylepšování našich služeb, ochrana našich práv a majetku, nebo zabezpečení našich systémů.
4. Příjemci nebo kategorie příjemců osobních údajů
Vaše osobní údaje mohou být sdíleny s následujícími kategoriemi příjemců:
• Poskytovatelé IT služeb a hostingu
• Poskytovatelé platebních bran
• Marketingové a analytické společnosti (pokud jste poskytli souhlas s marketingovou komunikací)
• Poskytovatelé služeb e-mailového marketingu (pokud jste udělili souhlas)
• Organizátoři akcí, kterým předáváme informace o Vaší rezervaci nebo nákupu vstupenek
5. Předávání osobních údajů do třetích zemí nebo mezinárodních organizací
Vaše osobní údaje nepředáváme mimo Evropskou unii. Pokud bychom je předávali do třetích zemí, zajistíme, že budou přijata vhodná opatření, jako například použití standardních smluvních doložek schválených Evropskou komisí.
6. Doba uchovávání osobních údajů
Vaše osobní údaje uchováváme po dobu nezbytnou k naplnění účelů, pro které byly shromážděny:
• Osobní údaje související s objednávkami uchováváme po dobu 10 let z důvodu plnění daňových a účetních povinností.
• Osobní údaje pro marketingové účely uchováváme po dobu 3 let nebo do odvolání Vašeho souhlasu.
7. Práva subjektů údajů
Máte následující práva týkající se ochrany Vašich osobních údajů:
• Právo na přístup: Můžete požadovat kopii osobních údajů, které o Vás zpracováváme.
• Právo na opravu: Můžete požádat o opravu nepřesných nebo neúplných osobních údajů.
• Právo na výmaz (právo být zapomenut): Můžete požadovat výmaz osobních údajů, pokud již nejsou potřebné pro účely, pro které byly zpracovávány.
• Právo na omezení zpracování: Můžete požádat o omezení zpracování Vašich osobních údajů v určitých situacích.
• Právo na přenositelnost: Můžete požádat o poskytnutí Vašich osobních údajů ve strojově čitelném formátu.
• Právo vznést námitku: Můžete vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů z důvodů oprávněných zájmů.
• Právo odvolat souhlas: Pokud je zpracování založeno na Vašem souhlasu, můžete jej kdykoliv odvolat.
8. Právo podat stížnost u dozorového úřadu
Pokud se domníváte, že zpracováváme Vaše osobní údaje v rozporu s právními předpisy, máte právo podat stížnost u dozorového úřadu:
• Úřad pro ochranu osobních údajů
• Adresa: Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7
• Web: www.uoou.cz
9. Automatizované rozhodování a profilování
Vaše osobní údaje nezpracováváme prostřednictvím automatizovaného rozhodování ani profilování.
10. Zákonný nebo smluvní požadavek na poskytnutí údajů
Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy. Pokud tyto údaje neposkytnete, nebudeme schopni zpracovat Vaši objednávku.